Paikallinen Putkiliike
Paikallisen Putkiliikkeen taustalla on kaksi SM-tason putkiasentajaa, joiden ammattitaito ja osaaminen ovat huippuluokkaa. Halusin välttää perinteisiä LVI-alan stereotypioita ja tuoda yrityksen brändi-ilmeeseen modernimpaa otetta unohtamatta tekemisen meininkiä.
Palvelut
Brändi
Vuosi
2021
Moderni ilme perinteisellä alalla
Kartoituksessa lähdin liikkeelle yksinkertaisesti putkista – niiden parissahan yritys työskentelee. Graafisissa elementeissä korostuvat putkia muistuttavat kuviot, jotka tuovat visuaalista yhtenäisyyttä ja viittaavat suoraan yrityksen ydinosaamiseen. Logossa näkyvät samat rakennuselementit, jotka yhdistävät modernin tyylin ja toimialan perinteet.
Värimaailma ammentaa rakennusmaailman klassisista huomioväreistä, keltaisesta ja mustasta, jotka yhdessä tuovat brändille tunnistettavuutta ja erottuvat kilpailijoiden joukosta. Lopputuloksena on kokonaisuus, joka henkii modernia ilmettä ja tekemisen meininkiä, mutta samalla säilyttää yhteyden putkialan käytännönläheiseen ja vahvaan ammattiosaamiseen.
Asiakkaan kommentti
"Ei liekkejä, ei vesitippoja, eikä ainakaan sarjakuvahahmoja! Jotain tyylikästä, ajatonta ja yksinkertaista oli toivelistalla. Tupla-Pee voisi näkyä jotenkin myös logossa. Suurin piirtein tuollaisella evästyksellä päästettiin Akseli Väisänen suunnitelmia työstämään.
Kun meille esiteltiin ensimäiset vedokset, se iski kuin metrinen koivuhalko! ”Aivan huikeeta!” Oli meidän reaktiot! Se oli rakkautta ensisilmäyksellä! 😍
Henri Koskinen
Paikallinen Putkiliike Oy